2015. máj 04.

Magamról

írta: Haen Coaching
Magamról

Hosszú idő kellett ahhoz, hogy rátaláljak a saját pályámra, amire talán a nyomtatott és online sajtó területén töltött 18 év alatt mindvégig készültem.Eközben több száz másokkal folytatott beszélgetés nyomán több ezer cikk került ki a kezem közül, de a lényeg mindvégig az Ember és az őt mozgató motiváció maradt számomra. Így váltam főszerkesztőből coach szakemberré, ìgy írtam és adtam ki magánkiadásban két önismereti könyvet és ezért folytatok tanulmányokat a kolozsvári Babes-Bolyai Tudományegyetem pszichológia szakán.

10409554_360498214129826_6825750762350738597_n.jpg

Lásd ugyanazt másképp!
Az egyéni coaching ülések során egy konkrét kérdésre vagy általános elakadásra keressük  a választ célorientált együtt gondolkodással.

Amiben segíteni tudok:
- munkahelyi problémák
- párkapcsolati problémák
- önismereti és kommunikációs technikák elsajátítása
- stresszkezelési technikák
- kreativitás fejlesztés / kreatív-írás coaching
- burnout utáni re-motiváció

Abbahagyná vagy elkezdené? Kilépne belőle vagy nagyon is vágyik rá? Unja már? Annyira belemerült, hogy az már tényleg túlzás? VÁLTOZÁST akar, de… mindig ott az a DE? Segítek Önnek! Legtöbbször már egy-két találkozás elég.

info@haenvilaga.hu

 

Szólj hozzá

média újságírás pszichológia coaching coach Haen Haen Coaching